آزمايشگاه بيمه كوثر در تهران|قرارداد با بیمه ها

آزمايشگاه بيمه كوثر در تهران، آزمايشگاه پاتوبيولوژي بيمارستان رسالت تهران واقع در جنب پل سید خندان و با فضایی بالغ بر 500 مترمربع و تجهیزات آزمایشگاهی به روز و کارکنان و متخصصین مجرب و با دارا بودن خدمات شبانه روزي كه شامل نمونه گيري و جواب دهي و پاسخ گويي نيز مي باشد در تمامي روز هاي سال حتي در روز هاي تعطيل آماده خدمت رساني براي متقاضياني كه قصد انجام آزمايشات خود را با استفاده از بيمه كوثر دارند مي باشد .

آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه کوثر

مدارك مورد نياز مراجعه كنندگان گرامي حين پذيرش : شما با به همراه داشتن دفترچه بيمه خود كه داراي نسخه و مهر دكتر  مي باشد مي توانيد به راحتي امور آزمايشاتي خود را در هر ساعتي از شبانه روز در اين مركز انجام دهيد .

آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه کوثر


آزمايشاتي كه شامل بيمه كوثر مي شود :
با توجه به تعداد بالاي نوع  آزمايشاتي كه در اين آزمايشگاه انجام مي شود و با اشاره به اينكه تمامي امور ثبت آزمايشات در هنگام پذيرش به صورت سيستمي است و به صورت معمول شركت هاي بيمه با سيستم نرم افزار  پذيرش آزمايشگاه ها تخفيفات در نظر گرفته  خود را  در ميان گذاشته  و در نتيجه ثبت مي نمايد  ، تنها بعد از پذيرش شما امكان مشاهده تخفيفات اعمال شده بيمه مي باشد .

اين آزمايشگاه تحت قرار داد بيمه كوثر بوده و تمامي امور آزمايشاتي مربوط به اين بيمه را دارا مي باشد . لازم به ذكر است كه ما با به كارگيري بهترين و استاندارد ترين دستگاه هاي موجود و همچنين استفاده از كيت هاي آزمايشاتي با بالاترين كيفيت جزء تخصصي ترين و دقيق ترين  آزمايشگاه هاي تحت قرار داد بيمه كوثر هستيم و همواره در تلاش هستيم تا با دقت بسيار بالا چه در امر نمونه گيري و چه در جواب آزمايش بهترين خدمات ممكن را در اختيار مراجعه كنندگان محترم قرار بدهيم .

درباره ما

آزمایشگاه پاتوبیولوژی بیمارستان رسالت(رویال تهران) با مساحت 500 متری در جنب پل سید خندان تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان  (شرکت های دولتی و خصوصی و سازمان ها و موسسات )می باشد. ضمنا آزمایشگاه بیمارستان رسالت پذیرای کلیه بیمه های تکمیلی می باشد.

 

تماس

آدرس : تهران - ضلع شرقی پل سید خندان، اول 45 متری رسالت، نبش ابوذر غفاری

تلفن : 02122862018  _ 02122852658
تلفن پشتیبانی شبانه روزی : 09198042925
فکس : 02122897319

 

 

نقشه آزمایشگاه

منوی اصلی