آزمایشگاه بیمه میهن|آزمایشگاه شبانه روزی در تهران

آزمایشگاه بیمه میهن ، اشخاص گرامی که تحت پوشش بیمه میهن می باشند برای انجام آزمایشات مورد نظر خود می توانند به این مرکز که طرف قرار داد بیمه میهن است رجوع کنند . آزمایشگاه بیمارستان رسالت به عنوان پیشرفته ترین مرکز تحت قرار داد بیمه ها شناخته می شود که مراجعین محترم تحت پوشش بیمه ها می توانند با به همراه داشتن مدارک شناسایی و دفترچه بیمه که حاوی نسخه و مهر دکتر باشد بی این مرکز جهت انجام امور خود به صورت شبانه روزی در تمامی ایام ماه و سال که شامل روز های تعطیل رسمی نیز می باشد مراجعه بفرمایند .

آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه میهن

 آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه میهن

این آزمایشگاه با به کارگیری پیشرفته ترین دستگاه های مورد تایید وزارت بهداشت جهانی ونظام بهداشتی اتحادیه اروپا و همچنین دارا بودن کیت ها و لوازم آزمایشگاهی موجود در کشور با بالاترین کیفیت وآزمایش های قیمت گذاری شده از طریق الگو های تایین شده توسط وزارت بهداشت ایران و با پرسنلی متعهد ، با تجربه بالا ، متخصص و مجرب همواره در تلاش بوده تا خدمات خود را به صورت تمام وقت در اختیار متقاضیان و مراجعین محترم قرار دهد و نسبت به این موضوع تعهد دارد تا دقیق ترین و ایمن ترین جواب را در سریعترین زمان ممکن در اختیارشان قرار دهد .

قابل توجه است که پذیرش و ثبت آزمایشات در این مرکز به صورت سیستمی و از طریق نرم افزار بوده و به دلیل اینکه تمامی شرکت های بیمه قیمت ها و تست های تحت پوشش خود را با نرم افزار مذکور جهت ثبت در سامانه در میان می گذارند و با ذکر اینکه تعداد و نوع آزمایشاتی که در این آزمایشگاه به شکل قابل توجهی بالا می باشد امکان دیدن قیمت ها تنها بعد از پذیرش قابل مشاهده و رویت می باشد لازم به ذکر است که این آزمایشگاه به صورت کاملا قانونی  طرق قرار داد بیمه میهن بوده و همواره در امر خدمت رسانی به متقاضیان آزمایش تحت پوشش این بیمه نیز می باشد      

آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه میهن، به اطلاع می رسانیم که آزمایشگاه بیمارستان رسالت (رویال تهران) طرف قرارداد با بیمه ی میهن می باشد. آزمایشگاه پاتوبیولوژی بیمارستان رسالت (رویال تهران) با فضایی به مساحت پانصد متر و کارشناسان متخصص و با تجربه خود آماده خدمت به تمام سازمان ها، اداره ها و شرکت های دولتی و خصوصی می باشد.
آزمایشگاه بیمارستان رسالت عضو موسسات کنترل کیفیت اروپا می باشد. آزمایشگاه بیمارستان رسالت از سال 1357 شروع به کار کرد و باعث افتخار است که نزدیک به 40 سال تجربه و با استفاده از بهترین و جدیدترین تجهیزات آزمایشگاهی و کارآمدترین پرسنل در خدمت هموطنان گرامی می باشد. آزمایشگاه بیمارستان رسالت (رویل تهران) با استفاده از تیم مجرب نمونه گیری در منزل آمادگی خدمات آزمایشگاه را در محل مورد نظر شما دارد و فقط کافی است درخواست خود را در سایت آزمایشگاه بیمارستان رسالت  www.resalathospitallab.com و یا با شماره گیری با شماره های 02122862018 و 02122852658 و 09198042925 ثبت کنید تا تیم کارشناسان ما آماده نمونه گیری در محل مورد نظر شما شوند.
از آنجا که سطح رضایت شما مراجعین عزیز صدر اهداف این آزمایشگاه است، آزمایشگاه بیمارستان رسالت (رویال تهران) واقع در ضلع شمال شرقی پل سید خندان، آماده ارائه خدمات در ایام تعطیل رسمی و روزهای جمعه بصورت شبانه روزی و با بالاترین دقت و کیفیت می باشد. بنابراین شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز و در ایام مورد نظر خود به آزمایشگاه مراجعه کنید. از مزیت های این خدمات این است که شما می توانید در ساعات خلوت به آزمایشگاه مراجعه کرده و با آرامش و در سریع ترین زمان خدمات خود را از ما داشته باشید.
توجه داشته باشید که آزمایشگاه بیمارستان رسالت (رویال تهران) در ایام تعطیل و روزهای جمعه تمامی خدمات شامل پذیرش بصورت شبانه روزی، نمونه گیری در منزل، آماده نمودن آزمایشات اورژانس، دریافت معرفی نامه بیمه و ... به بهترین نحو به شما عزیزان ارائه می کند.
آزمایشگاه بیمارستان رسالت (رویال تهران) طرف قرارداد با اکثر بیمه های پایه و تکمیلی است بنابراین شما عزیزان می توانید با آرامش از خدمات این مجموعه با حضور پرسنل سه شیفت و تجهیزات بروز دارای استاندارد های روز دنیا استفاده نمایید.

درباره بیمه میهن

شرکت بیمه میهن (سهامی عام) در چارچوب قانون تآسیس مؤسسات بیمه غیردولتی و قانون تجارت در 18 شهریور 1387 به شماره 330902 در اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری به ثبت رسید و به موجب قانون تأسیس بیمه مرکزی و بیمه گری، پروانه فعالیت بیمه گری خود را در انواع بیمه های بازرگانی اعم از بیمه های اموال و اشخاص به شماره 91138 در 16 بهمن 1387 از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ کرد. سرمایه شرکت بیمه میهن در حال حاضر 1500 میلیارد ریال است و در اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسیده است.
شرکت سرمایه گذاری توسعه اعتماد؛ موسسه ماهان صحت ایرانیان؛ شرکت سرمایه گذاری سیمای توسعه کار و شرکت سرمایه گذاری صبا تأمین از سهامداران اصلی و عمده این شرکت هستند. شرکت بیمه میهن دارای 40 شعبه و بیش از 400 نمایندگی بیمه در سراسر کشور است که به فعالیت بیمه گری و ارائه خدمات بیمه ای مشغولند.
 
هر چند وقت یک بار باید کار خون را انجام دهم؟
چه چیزی تعیین می کند که آیا باید آن را انجام دهم؟
پاسخ به سوالاتی که در مورد آزمایش خون معمولی پرسیده می شود را دریافت کنید.
خون می تواند به شما در مورد عملکرد اندام، رژیم غذایی، متابولیسم، بیماری ها و بیماری های خاصی به شما بگوید. می تواند صدها چیز را در مورد سبک زندگی و عادات شما به شما بگوید. به همین دلیل است که پزشکان بیماران خود را تشویق می کنند تا کارهای معمول خون را انجام دهند.
با تجزیه و تحلیل خون، دانشمندان می توانند قبل از اینکه خیلی دیر شود، بیماری ها را تشخیص دهند. یا، آنها می توانند توضیح دهند که چرا در چند ماه گذشته "احساس بدحالی" داشته اید.
گرفتن خون می تواند برای کسانی که هرگز این کار را انجام نداده اند، به خصوص کودکان ترسناک باشد. احتمالاً سؤالات زیادی در مورد فرآیند و نتایج دارید.
در اینجا، ما به تمام سوالات شما در مورد خونگیری پاسخ خواهیم داد. برای همه چیزهایی که باید در مورد آزمایش خون بدانید به خواندن ادامه دهید.
آزمایش خون معمولی چیست؟
یک آزمایش خون معمول شامل گرفتن خون در مطب پزشک یا آزمایشگاه است. معمولاً تکنسین، پرستار یا پزشک از شما می‌خواهد روی یک صندلی بنشینید و پاهایتان را روی زمین بگذارید.
آنها از یک دستمال مرطوب ضد باکتری برای تمیز کردن بخشی از بازوی شما که در آن خون می گیرند استفاده می کنند. این اغلب در داخل ساعد شما جایی است که رگ ها قابل مشاهده هستند. اما، آنها می توانند آن را از هر رگ دریافت کنند.
قبل از وارد کردن سوزن، آنها از شما می خواهند که مشت خود را فشار دهید. یا یک نوار الاستیک به بالای بازوی شما می بندند. هر دو استراتژی به برآمدگی رگ‌های بازوی شما کمک می‌کنند که پیدا کردن آنها را آسان‌تر می‌کند.
سپس یک سوزن متصل به لوله آزمایش وارد می شود. وقتی لوله پر شد، سوزن را برمی دارند. در برخی موارد، آنها ممکن است نیاز به جمع آوری بیش از یک لوله قبل از بیرون آوردن سوزن داشته باشند.
این ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما کاملاً ساده است. اغلب نمونه گیری شما در کمتر از پنج دقیقه تمام می شود.
آزمایش خون چه چیزی را می تواند تشخیص دهد؟
دلایل انجام آزمایش خون متفاوت است. در یک آزمایش خون معمولی، ممکن است فقط بررسی کنید که از آخرین نتیجه آزمایش سالم شما هیچ تغییری نکرده است.
در اینجا برخی از آزمایشات خون معمولی که ممکن است پزشک شما درخواست کند آورده شده است.
1. شمارش کامل خون (CBC)
این آزمایش خون معمولی سلول های بدن را از طریق خون اندازه گیری می کند. آنها خون را برای گلبول های سفید، گلبول های قرمز، هموگلوبین، هماتوکریت و پلاکت ها آزمایش می کنند.
آزمایش CBC می تواند تشخیص دهد که آیا کم خونی، کمبودهای تغذیه ای، عفونت، سرطان و مشکلات مغز استخوان دارید.
اگر هر یک از این نتایج غیرطبیعی باشد، پزشک ممکن است آزمایشات خاص تری را تجویز کند.
2. پانل متابولیک پایه (BMP)
این آزمایش خون اجزای خاصی از خون را اندازه گیری می کند. به عنوان مثال، گلوکز، سدیم، پتاسیم، الکترولیت ها و کراتینین.
با بررسی این عوامل، پزشکان می توانند تشخیص دهند که آیا شما بیماری کلیوی یا دیابت دارید. نتایج همچنین ممکن است نشان دهنده عدم تعادل هورمونی باشد.
3. پانل متابولیک کامل (CMP)
این تست همان عناصر پانل متابولیک پایه و همچنین برخی از اجزای مهم دیگر را اندازه گیری می کند. اینها شامل آلکالین فسفات (ALP)، آلبومین، بیلی روبین و غیره است.
وقتی این اجزای دیگر نامتعادل باشند، ممکن است یک مشکل جدی وجود داشته باشد. ALP بیش از حد می تواند نشانه هپاتیت، سنگ کیسه صفرا یا بیماری پاژه باشد.
بیلی روبین بیش از حد می تواند نشان دهنده انسداد مجرای صفراوی، هپاتیت، سندرم گیلبرت یا همولیز باشد.
4. پانل لیپید
همانطور که از نام آن پیداست، یک پنل لیپید میزان چربی خون شما را اندازه گیری می کند. به طور خاص، کلسترول خوب (HDL) و کلسترول بد (LDL) را اندازه گیری می کند.
اگر سطح LDL شما بالا باشد، می تواند نشان دهنده ایجاد پلاک در شریان های شما باشد. این نشانه بیماری قلبی در آینده یا فعلی است.
هر چند وقت یک بار باید کارهای معمول خون را انجام دهید؟
برای انجام آزمایش خون معمولی در زمانی که هیچ مشکلی برای سلامتی وجود ندارد، پزشک شما احتمالاً سالی یک بار درخواست می کند.
هدف از این آزمایش اطمینان از سالم بودن شماست. اگر چیزی غیرطبیعی باشد، پزشک شما می خواهد تحقیقات بیشتری را انجام دهد.
زمان های نتیجه
برای برخی از آزمایشات خون، در زمان کمی نتایج را دریافت خواهید کرد، اما برای تست های تخصصی باید صبر کنید.
به طور کلی، نتایج CBC، BMC و CMP را در عرض 24 ساعت دریافت خواهید کرد. برای پانل لیپیدها، این می تواند نزدیک به 72 ساعت باشد.
اما، فقط به این دلیل که داده‌های نتایج را در اختیار دارید، به این معنا نیست که شما شخصاً نتایج را می‌دانید. اغلب، شما نیاز دارید که پزشک آنچه را که داده ها برای سلامتی شما می گویند تفسیر کند. این بستگی به زمان ملاقات بعدی شما بعد از اعلام نتایج دارد.
ناشتایی چطور؟
برخی از آزمایشات خون مستلزم ناشتا بودن 8 تا 12 ساعت قبل است. اغلب، شما فقط می توانید آب مصرف کنید.
دلیل ناشتا بودن این است که خوردن می تواند مواد شیمیایی موجود در خون شما را به طرز چشمگیری تغییر دهد. این می تواند بر سطح کلسترول، سطح گلوکز و موارد دیگر تأثیر بگذارد.
انتظار می رود برای آزمایش های کلسترول، آزمایش گلوکز، آزمایش قند خون و BMP ها ناشتا باشید.
برای آزمایش خون کجا باید مراجعه کنم؟
هنگامی که پزشک شما آزمایش خون را تجویز می کند، می توانید درخواست را به نزدیکترین آزمایشگاه خود ببرید. آزمایشگاه های خون به صورت خصوصی کار می کنند و همه کارها را در محل انجام می دهند. این بدان معناست که شما در همان محل خون گیری خون می گیرید. البته برخی آزمایشگاه ها می توانند برای سهولت شما به محل شما تکنسین نمونه گیر اعزام کند.
گاهی اوقات، زمانی که نتایج برای شما آماده است، با شما تماس گرفته می شود. سپس، باید آنها را نزد پزشک ببرید. اما معمولا آزمایشگاه لینک نتایج را مستقیماً برای شما پیامک می کند.
هنگام انتخاب یک آزمایشگاه، مکانی را پیدا کنید که بررسی های آنلاین خوبی داشته باشد. پزشک شما ممکن است یکی را توصیه کند یا دوستان و خانواده شما می توانند یکی را توصیه کنند.
در نهایت، شما می خواهید آزمایشگاهی را انتخاب کنید که شهرت خوبی داشته باشد. تکنسین ها باید آگاه و دوستانه باشند.
 

درباره ما

آزمایشگاه پاتوبیولوژی بیمارستان رسالت(رویال تهران) با مساحت 500 متری در جنب پل سید خندان تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان  (شرکت های دولتی و خصوصی و سازمان ها و موسسات )می باشد. ضمنا آزمایشگاه بیمارستان رسالت پذیرای کلیه بیمه های تکمیلی می باشد.

 

تماس

آدرس : تهران - ضلع شرقی پل سید خندان، اول 45 متری رسالت، نبش ابوذر غفاری

تلفن : 02122862018  _ 02122852658
تلفن پشتیبانی شبانه روزی : 09198042925
فکس : 02122897319

 

 

نقشه آزمایشگاه

منوی اصلی