آزمايشگاه بيمه دی در تهران|آزمایشگاه شبانه روزی دی

آزمايشگاه بيمه دی در تهران ، به استحضار مراجعين محترمي كه داري بيمه دی هستند و قصد انجام امور آزمايشاتي خود را دارند ميرسانيم كه اين آزمايشگاه با به كارگيري دستگاه هاي استاندارد و به روز دنيا و همچنين متخصصين مجرب آمادگي خود را به صورت تمام وقت و بيست و چهار ساعته در تمامي روزهاي سال از جمله روزهاي تعطيل رسمي در راستاي خدمت رساني هر چه بيشتر اعلام مي دارد .
اين آزمايشگاه با تجربه بيش از سي سال و با دقت بسيار بالا چه در امر نمونه گيري و در بررسي نمونه ها و همچنين با جواب گويي بسيار سريع همواره در تلاش بوده تا بهترين كيفيت را در اختيار مراجعين گرامي ساكن تهران و يا مسافران محترم در تهران قرار دهد و همواره جزء با كيفيت ترين آزمايشگاه هاي در تهران به حساب مي آيد .
مراجعين عزيزي كه قصد استفاده از بيمه دي را در امور آزمايشاتي خود را دارند با به همراه داشتن دفترچه بيمه خود كه حاوي مهر و نسخه دكتر نيز مي باشد ميتوانند به راحتي و در سريع ترين زمان ممكن و با خيالي آسوده  آزمايشات مورد نياز خود انجام دهند .

آزمايشگاه بيمه دی در تهران،آزمایشگاه شبانه روزی دی

آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه دی


يكي از سوالات متداولي كه به صورت معمول پرسيده مي شود قيمت و در صد تخفيفي است كه بيمه براي آزمايشات در نظر گرفته است براي پاسخ به اين سوال خدمت شما عرض مي شود كه طريقه پذيرش آزمايشگاه ها كاملا به صورت
سيستمي و با استفاده از نرم افزار بوده كه به صورت معمول شركت هاي بيمه قيمت ها و تخفيف هاي آزمايشاتي كه در نظر دارند را با نرم افزار مربوطه را جهت اعمال در ميان مي گذارند و از جهت ديگر تعداد آزمايشاتي كه ما در اين مركز انجام ميدهيم به شكل قابل توجهي بالا بوده به همين سبب مشاهده قيمت ها و تخفيفاتي كه بيمه شما متحمل مي شود تنها بعد از پذيرش شما در آزمايشگاه امكان پذير مي باشد .
ما همواره در تلاش هستيم تا به كارگيري بالاترين بهترين و دقيق ترين لوازم آزمايشگاهي و همچنين با تجربه ترين متخصصين مربوطه بهترين خدمات ممكن را در اختيار شما بيمه شده محترم قرار بدهيم .

آزمايشگاه بيمه دی در تهران

درباره ما

آزمایشگاه پاتوبیولوژی بیمارستان رسالت(رویال تهران) با مساحت 500 متری در جنب پل سید خندان تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان  (شرکت های دولتی و خصوصی و سازمان ها و موسسات )می باشد. ضمنا آزمایشگاه بیمارستان رسالت پذیرای کلیه بیمه های تکمیلی می باشد.

 

تماس

آدرس : تهران - ضلع شرقی پل سید خندان، اول 45 متری رسالت، نبش ابوذر غفاری

تلفن : 02122862018  _ 02122852658
تلفن پشتیبانی شبانه روزی : 09198042925
فکس : 02122897319

 

 

نقشه آزمایشگاه

منوی اصلی